Sunday 27 October 2013

Відчуваю себе щасливою. Цікаво, від чого це залежить? Від нової країни? Нових умов? Вивчення того, що близьке мені? Цікаві люди довкола мене? А може... потрібні люди?
Не знаю точно, але нарешті почуваю себе так, ніби це той стан, до якого я завжди прагнула. Я задоволена собою, задоволена тим, що я вивчаю, читаю і роблю. Європейська освіта дійсно дає шанс почувати себе на шляху до своєї мрії. Немає зайвого шуму, предметів та завдань, лише те, що ти маєш знати для своєї майбутньої професії та кар'єрного розвитку.
Немає ні сил, ні бажання щось довго писати і розписувати... Звісно, я дуже сумую за домом, Україною, Києвом, але, хоч ця країна точно не "моє", я тут щаслива і озираючись навколо, крім трохи "сірих" людей, я не бачу нічого, що б мене засмучувало. Це радує :)

Ставте собі цілі та неодмінно досягайте їх. Бажаю натхнення та мотивації, люблю

No comments:

Post a Comment